روتختي پنبه دوزي دونفره portee mavi

درباره كالاي خواب

كاور پنبه دوزي

كاور پنبه دوزي

روتختي پنبه دوزي دونفره
شامل :
روتختي دونفره (220*230)
ملحفه تشك (240*260)
روبالشتي 2 عدد (50*70)

كاور پنبه دوزي .بستر و محل استراحت انسان پيشينه اي چندين هزار ساله دارد و به دوره اي باز مي گردد، كه پا به كره خاكي نهاد. خواب يكي از نياز هاي موجودات زنده روي كره زمين از جمله انسان ها است و اهميت بهره گيري از موهبت خوابيدن بر كسي پوشيده نيست. حال بايد ديد كه چگونه مي توان از مدت زمان استراحت فردي نهايت بهره را كسب نمود.

معمولاً ما ۷ تا ۸ ساعت از شبانه روز را در خواب به سر مي بريم و اين خواب خستگي يك روز كاري پر تنش و سخت را از تن ما به در مي‌كند. اما رفع اين خستگي به عواملي مانند محل و جاي خواب راحت، فضاي آرام و آرامش خيال بستگي دارد.كم‌خوابي مزمن روي حافظه، متابوليسم، خلق‌وخو و تمركز انسان تاثيرات منفي مي‌گذارد. براساس تحقيقات، كم‌خوابي باعث بر هم خوردن هورمون‌هاي اضطراب در بدن و كاهش سطح ايمني مي‌شود.زماني كه يك شب خوب و به اندازه كافي مي‌خوابيم، صبح احساس مي‌كنيم پرانرژي و سرحال و سرخوش بوده و آماده حل هر مشكلي هستيم اما مهم‌ترين مسئله اين است كه بدانيم چقدر و چگونه استراحت كنيم ؟

يك روز عالي را يك خواب راحت ميسازد >>> با ما همراه باشيد.
كانال تلگرام >>> https://t.me/Ronihomecollection
وبسايت >>> www.ronikakhab.com & www.sleppapp.com



برچسب ها:

روتختي دو نفره

درباره كالاي خواب

http://ronikakhab.com/wp-content/uploads/2017/07/Yeva-murdum.jpg

روتختي پنبه دوزي

روتختي پنبه دوزي بستر و محل استراحت انسان پيشينه اي چندين هزار ساله دارد و به دوره اي باز مي گردد، كه پا به كره خاكي نهاد. خواب يكي از نياز هاي موجودات زنده روي كره زمين از جمله انسان ها است و اهميت بهره گيري از موهبت خوابيدن بر كسي پوشيده نيست. حال بايد ديد كه چگونه مي توان از مدت زمان استراحت فردي نهايت بهره را كسب نمود.

معمولاً ما ۷ تا ۸ ساعت از شبانه روز را در خواب به سر مي بريم و اين خواب خستگي يك روز كاري پر تنش و سخت را از تن ما به در مي‌كند. اما رفع اين خستگي به عواملي مانند محل و جاي خواب راحت، فضاي آرام و آرامش خيال بستگي دارد.كم‌خوابي مزمن روي حافظه، متابوليسم، خلق‌وخو و تمركز انسان تاثيرات منفي مي‌گذارد. براساس تحقيقات، كم‌خوابي باعث بر هم خوردن هورمون‌هاي اضطراب در بدن و كاهش سطح ايمني مي‌شود.زماني كه يك شب خوب و به اندازه كافي مي‌خوابيم، صبح احساس مي‌كنيم پرانرژي و سرحال و سرخوش بوده و آماده حل هر مشكلي هستيم اما مهم‌ترين مسئله اين است كه بدانيم چقدر و چگونه استراحت كنيم ؟ به طور معمول پاسخ اين سؤال براي همه انسان‌ها ۸ساعت است، اما برخي مطالعات در سوئد نشان داده بهترين ميزان استراحت شبانه براي يك فرد بالغ بين ۵/۶ تا ۵/۷ ساعت است و جالب است بدانيد زياد خوابيدن هم مي‌تواند مثل كم‌خوابي براي سلامت شما مضر باشد

در اين ميان تشكي كه روي آن استراحت ميكنيم، از اهميت ويژه اي برخوردار است. اين تشك بايد متناسب با بدن ما باشد در غير اين صورت ممكن است نه تنها خوابي آرام و راحت به ما هديه نكند، بلكه باعث بروز برخي از مشكلات به خصوص در ناحيه ستون فقرات شود  كه ما با اين محصولات استاندارد ميتوانيم كمترين كمك به خواب راحت را به شما هديه دهيم. اميدوارم بتوانيم رضايت شما عزيزان را جلب نماييم.


بعد از يك روز پر از استرس و مشغله ما ميتوانيم آرامش را به شما هديه كنيم >>> با ما همرا باشيد.
كانال تلگرام >>> https://t.me/Ronihomecollection
وبسايت >>> www.ronikakhab.com & www.sleppapp.com



برچسب ها:

روتختي دو نفره

درباره كالاي خواب

http://ronikakhab.com/wp-content/uploads/2017/07/Yeva-murdum.jpg

روتختي پنبه دوزي

روتختي پنبه دوزي بستر و محل استراحت انسان پيشينه اي چندين هزار ساله دارد و به دوره اي باز مي گردد، كه پا به كره خاكي نهاد. خواب يكي از نياز هاي موجودات زنده روي كره زمين از جمله انسان ها است و اهميت بهره گيري از موهبت خوابيدن بر كسي پوشيده نيست. حال بايد ديد كه چگونه مي توان از مدت زمان استراحت فردي نهايت بهره را كسب نمود.

معمولاً ما ۷ تا ۸ ساعت از شبانه روز را در خواب به سر مي بريم و اين خواب خستگي يك روز كاري پر تنش و سخت را از تن ما به در مي‌كند. اما رفع اين خستگي به عواملي مانند محل و جاي خواب راحت، فضاي آرام و آرامش خيال بستگي دارد.كم‌خوابي مزمن روي حافظه، متابوليسم، خلق‌وخو و تمركز انسان تاثيرات منفي مي‌گذارد. براساس تحقيقات، كم‌خوابي باعث بر هم خوردن هورمون‌هاي اضطراب در بدن و كاهش سطح ايمني مي‌شود.زماني كه يك شب خوب و به اندازه كافي مي‌خوابيم، صبح احساس مي‌كنيم پرانرژي و سرحال و سرخوش بوده و آماده حل هر مشكلي هستيم اما مهم‌ترين مسئله اين است كه بدانيم چقدر و چگونه استراحت كنيم ؟ به طور معمول پاسخ اين سؤال براي همه انسان‌ها ۸ساعت است، اما برخي مطالعات در سوئد نشان داده بهترين ميزان استراحت شبانه براي يك فرد بالغ بين ۵/۶ تا ۵/۷ ساعت است و جالب است بدانيد زياد خوابيدن هم مي‌تواند مثل كم‌خوابي براي سلامت شما مضر باشد

در اين ميان تشكي كه روي آن استراحت ميكنيم، از اهميت ويژه اي برخوردار است. اين تشك بايد متناسب با بدن ما باشد در غير اين صورت ممكن است نه تنها خوابي آرام و راحت به ما هديه نكند، بلكه باعث بروز برخي از مشكلات به خصوص در ناحيه ستون فقرات شود  كه ما با اين محصولات استاندارد ميتوانيم كمترين كمك به خواب راحت را به شما هديه دهيم. اميدوارم بتوانيم رضايت شما عزيزان را جلب نماييم.


بعد از يك روز پر از استرس و مشغله ما ميتوانيم آرامش را به شما هديه كنيم >>> با ما همرا باشيد.
كانال تلگرام >>> https://t.me/Ronihomecollection
وبسايت >>> www.ronikakhab.com & www.sleppapp.com



برچسب ها:
[ ]
/>